Želiš raditi na povezivanju inovacijskih zajednica i izgradnji novih poslovnih odnosa? U Inovacijskom centru Nikola Tesla (ICENT) radimo na izgradnji inovacijskog ekosustava koji uključuje povezivanje i suradnju među znanstveno-istraživačkim institucijama, startupovima, korporacijama, fondovima rizičnog kapitala i raznim drugim dionicima koji doprinose razvoju i komercijalizaciji inovacija u Hrvatskoj. Osnovna uloga ICENT-a jest da premosti jaz između istraživanja u akademskoj i istraživačkoj zajednici i potreba industrije kako bi što više inovacija pronašlo svoju primjenu u stvarnome svijetu. Partneri smo na nekoliko međunarodnih projekata, uključujući projekt KITT4SME financiran iz programa Europske unije za istraživanje i inovacije Obzor 2020. U suradnji s Fakultetom elektrotehnike i računarstva (FER) pripremamo i organiziramo različite aktivnosti za povezivanje znanstveno-istraživačke zajednice i startup ekosustava poput intenzivne startup edukacije Startup Bootcampa koja omogućava istraživačima i znanstvenicima uvid u najbitnije teme za svakog osnivača startupa.

Ovo je samo dio aktivnosti koje radimo, a u budućnosti bismo željeli da ih bude još i više pa zbog toga tražimo pojačanje našem timu!

S kim ćeš raditi

Kada nam se pridružiš najviše ćeš surađivati s Davorkom, voditeljicom Odjela za praćenje tehnologija i analizu tržišta, i Matijom, koordinatorom za inovacijski startup ekosustav. Povremeno ćeš raditi i s našim ravnateljem, profesorom emeritusom Nedjeljkom Perićem.

Tvoj posao u ICENT-u bit će usko vezan uz EU projekt KITT4SME, što uključuje:

  • kontinuiranu komunikaciju s partnerima u konzorciju,
  • sudjelovanje na tjednim Zoom sastancima konzorcija i usmeno izvještavanje o napretku naših zadataka,
  • provođenje i unaprjeđivanje strategije za izgradnju zajednice korisnika platforme KITT4SME,
  • kontinuirano upravljanje odnosima s korisnicima platforme KITT4SME (otkrivanje novih potencijalnih korisnika, informiranje potencijalnih korisnika o projektu putem emaila, poziva i sastanaka uživo, unos podataka i detalja komunikacije u sustav za upravljanje odnosima s korisnicima (CRM), ispitivanje korisnikovih interesa i prikupljanje povratnih informacija),
  • poticanje i podrška partnerima u konzorciju pri korištenju sustava za upravljanje odnosima s korisnicima,
  • priprema predložaka emailova koje ostali partneri u konzorciju mogu koristiti za širenje informacija o projektu kroz svoje mreže,
  • otkrivanje novih prilika za širenje informacija o projektu i povećavanja broja korisnika platforme KITT4SME,
  • sudjelovanje na relevantnim konferencijama u Europi radi širenja informacija o projektu.

Voljeli bismo razgovarati s tobom ako…

  • odgovorno pristupaš poslu, znaš odrediti prioritete i prilagođavati ih u skladu s potrebama posla,
  • svakodnevnu komunikaciju s poslovnim partnerima i klijentima putem emaila ili poziva smatraš uobičajenim poslovnim aktivnostima,
  • voliš upoznavati nove ljude i graditi nove odnose,
  • osjećaš se ugodno tijekom javnih nastupa,
  • imaš iskustva s podrškom korisnicima i prodajom,
  • aktivno i vješto koristiš engleski jezik u pismu i govoru,
  • vješto koristiš računalne alate poput MS Officea (Word, Excel, PowerPoint, SharePoint, Outlook) i Zooma,
  • odgovara ti rad na pola radnog vremena (uz mogućnost rada u punom radnom vremenu dolaskom novih projekata).

Raditi u ICENT-u ugodno je i inspirativno, u okruženju orijentiranom razvoju, učenju i istraživanju. Direktna poveznica s FER-om u sklopu kojeg se ICENT i nalazi pruža priliku za rad s vrhunskim stručnjacima na vrlo raznolikim i inovativnim projektima. Uz sve to, kao dio našeg tima imat ćeš:

  • ugodnu radnu atmosferu i podršku kolega i nadređenih,
  • priliku upoznati se s različitim inovacijskim ekosustavima i startup scenom,
  • kontakt s velikim brojem poslovnih partnera iz Hrvatske i inozemstva.

Prijava

Ako ti se sviđa navedeno i čini ti se da je ovo prava prilika za tebe, pošalji nam životopis i motivacijsko pismo ili video do 19. prosinca 2021. na adresu info@icent.hr ili nam se obrati s dodatnim pitanjima.